مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 06:162019-04-30اجتماعي

فارس من| تغییر خط تاکسی چرمسازی با هدف جلوگیری از تداخل انجام شد


مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به گلایه نسبت به تغییر خطوط تاکسی مسیر چرمسازی گفت: چند خط تاکسی با هم تداخل داشتند که ممکن بود باعث مشکل شود به همین دلیل مسیر چرمسازی جدا و خط دیگری در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ثبت شده است، ضمن اینکه در این زمینه عنوان شده ایستگاه تاکسی خط چرمسازی در همدان تغییر کرده و برای ساکنین این منطقه مشکل ایجاد شده است.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان در این خصوص اظهار کرد: چند خط مانند میدان قائم به میدان امام(ره)، میدان قائم به چهارراه پارک و میدان پاسداران به ایستگاه تداخل داشتند که باعث بروز مشکلاتی می شد؛ برای حل مشکل مسیر چرمسازی جدا و خط دیگری در نظر گرفته شد.

میلاد کریمی با اشاره به اینکه در حال حاضر رانندگان مسیر چرمسازی از کوچه ها تردد دارند تا تداخلی ایجاد نشود افزود: با در نظر گرفتن تمام جوانب قیمت ناچیزی به کرایه های مسیر چرمسازی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه امسال کرایه های تاکسی در همدان 25 تا 30 درصد افزایش داشت اما قیمت بالاتری در دو مسیر خاص از جمله چرمسازی در نظر گرفته شد گفت: کرایه های تاکسی بر اساس بعد مسافت و ترافیک، تعداد کوچه، اصطکاک خودرو و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تغییر خط تاکسی چرمسازی با هدف جلوگیری از تداخل انجام شد

فارس من| تغییر خط تاکسی چرمسازی با هدف جلوگیری از تداخل انجام شد